Saturday, October 10, 2009

no. not anymore.

dulu maybe kau sayangkan aku. but not now. takpe lahh. aku xkan balas dendam ape2. baru sekarang aku faham perangai kau.thanks sebab kau pena menyayangi aku, pena amik berat tentang aku, pena jage aku, trime kasih sebab pena bahagiekan aku. wlaupon bukan untuk mase yang lame. kau buat aku bahagie, dan kau jugak lahh yang buat aku derite. kau tarik aku ke jalan hitam, dan kau jugak lahh yang buat aku memilih ke jalan yang benar. aku tak doakan kau bahagie dengan si dye. tapi aku arap kau jangan la buat dye macam ape yang kau buat kat aku. aku tak arap kau kembali ke sisi aku dalam keadaan kau macam niyy.

brubah laa sayang.. fikir keadaan family kau. fikir ape akan jadi dengan mase depan kau nanti. aku tau ape keje yang kau buat. tolong lahh. keje yang kau buat tu xkan jamin mase depan kau.. aku tak dapat bayangkan sume tu..

kau tau aku masih sayangkan kau, aku ingat kau ade hati dan prasaan sebagai seorang lelaki. tapi sebaliknye. kau take advantage pulak.. aku pon bodoh. kalau lahh gf kau yang sekarang niyy find out ape yang berlaku, huh. sure dye akan tinggalkan kau.. tapi aku tak salahkan dye sratus pratus. sebab dye pon tak tau ape2 ryte? takpe la, tunggu mase je dye break ngan kau. mule2 bole laa kau kencing dye hidup2.. tapi lambat laun dye akan tau gak sgalanya tentang kau...dunie niyy kecil je sayang.. remember that.

sebelum aku pergi nanti, aku arap dapat jumper kau buat kali terakhir.walaupon aku tau hati kau spesies tu, tapi aku nak kau tau prasaan aku terhadap kau tak brubah. yes, walaupon dah macam2 kau buat kt aku. walau cmne skalipon, aku xkan lupe perbuatan kau. kau seolah olah melacurkan aku.. sungguh tak sangke.. tak sangke orang yang aku sayang buat aku macam tu. aku amik bende bukan2 tu pon sebab kau. sebab aku da tak tau ape care untuk lupekan kau.hanye tu je care untuk aku hilangkan rase derite aku. wlaupon untuk sementare..

aku nak kau tau, aku pergi ke tempat tu pon smate-mate sebab kau. sebab kau pena suruh aku brubah. lepas aku kluar dari situ nanti, kalau aku dah betul2 brubah, aku arap kau kembali ke sisi aku sebagai seorang lelaki yang suci. aku tanak kau kembali sebagai boyfriend yang ntah smapi bile. aku nak kau kembali sabagai suami aku yang sah. bukan ke memang itu yang pena kau mintak dari aku DULU?

No comments:

Post a Comment