Monday, October 26, 2009

dumped


sayang, i miss u so much.. aku ta bole lupekan segale kenangan yang kite ade kite.. memang laa kt sume orang, aku cakap aku benci giler kt kau. tapi tade sape tau yang aku cintakan kau giler babi.tau tak, hati aku betol2 hancur berkecai bile dapat tau yang belacan tu awek kau? aku engatkan sekadar kakak angkat je.. huh! tak sangke giler.. sekarang aku ngan kau da jadi musuh, hmm.. aku tatau macam mane nak pulihkan hubungan kite? aku nak kau yang dulu. yang sentiase medampingi aku, ta kire susah senang..aku mintak maaf sebab calar2 kan moto kau. hehe. aku buat macam tu pon sebab aku bengang kau cakap aku ta bole sentuh moto kau.. sorry ea? sayang, kembali laa kt aku.. aku betol2 perlukan kau.. bile kau tade, hidup aku rase semacam. macam pelik je.. ke mane saje aku pergi, mesti orang tanye pasal kau kt aku. huh? aku tatau na jawab ape lagi..pliz.. give me 1 chance? hari2, hati aku sepi tanpe kau.. setiap pagi aku bangun, aku rase macam tade arah tuju. setiap malam aku peke kan kau.. aku da try lupekan kau, aku da try ntuk benci kau, tapi ta dapat.. aku tatau na buat ape lagi da? aku betol2 harap dapat jumpe kau buat kali terakhir sebelom aku pegi.. aku na peluk kau kuat2.. aku rindu kau sangat2 lahh! kalau kau bace nihh, aku sure kau tau aku tlis nihh ntuk kau.. tapi mustahil kau akan bukak blog aku enn? tape lahh..biar aku luahkan kt sini je. wlaupun aku tau kau xkan bukak blog aku.. tapi pape pon, aku na kau tau, selame aku couple ngan kau, sumpah aku tade orang laen, aku setia kt kau sorang je, and aku na kau tau,aku masih cintakan kau...

No comments:

Post a Comment