Sunday, August 23, 2009

change attitude!

Ramadhan
20 Ogos 2009. start berpuase. niyy first time aku puase ta lapar dohh! ye ar mane xnye, tido bangun kowl 10 pagi, pastu terus menghadap laptop, sampai ke petang. bukak puase jap, then continue.. bukak skola nanti ta taw lahh bole tahan ke x. sure ramai yang ta puase. haha! hope aku dapat lahh ubah sikap aku yang ta seberape niyy. yeah as we know, no body is perfect ryte?


keep promise!
1. must wear a 'tudungs'
2. jage solat
3. study!!
4. jangan lawan cakap cikgu. especially Apsah, Kalai, Habibah, Mahani, Semilang n more!!
5. diet. wow! haha..
6. lastly, tolong lahh dayana husna, stop ponteng oke??!
7. one more thing, jangan noty2. tergugat keimananku! hehe..
huh! hope aku dapat tunaikan janji2 aku.. demi ibu and my sayangs!

No comments:

Post a Comment