Sunday, August 23, 2009

15 Ogos 2009

15 Ogos 2009. Kenangan yang agak indah. ta mungkin aku lupekan. peristiwa time ktorang *****, pergh! memang best! and time tu jugak lahh aku kenal dengan ****. kaw sporting beb. sayang kaw.. yang paling aku ta dapat lupekan, aku and ka fara sanggup tersepit puki habiskan duit untuk beli beg2 tuh. huh! ni semua smate-mate nak bagi ***** jeles laa konon? haha tapi ternyata misi ktorang memang berjaya beb! dye memang bengang giler sabab ta sangke dengan ape yang ktorang buat tuh.haha! aku suke! aku suke! aku suke kasi dye panas! ye ah, sebab slame niyy kaw je yang kasi orang panas enn?haha rasekan! ta bole bla btol aku dengar ayat dye yang berbunyi begini "what?!! kaw kluar dengan dye?!!". haha sorry, itu kenyataan. oke tutup crite tenteng bitch tuh. sungguh ta sangke, gambar niyy bawak banyak faedah! haha! yang ta rapat bole jadi rapat.yang da rapat jadi tambah rapat. last2, sume jadi rapat. haha ape aku mrepek niyy?!! Btw, hope lepas niyy kalau ade event macam niyy lagi, team2 kite pegi jugak oke?! fara, mocha, adeq awat, anak semilang (sorry aku ta taw name kaw), korang cool ! muahx!!

No comments:

Post a Comment