Monday, January 18, 2010

again?

come on la syg.. xkan laa aku lepak kt depan swimming pool pon dye na mara? lagi pon bukan berdua, tapi ramai2.. adoyai! aku pelik ahh. tatau ape yang ade dalam fikiran dye skang.. and then aku sruh dye buat keputusan dengan tenang, tros mara2 aku. then mintak clash. again? huh! aku benci part ni! dye terlalu curiga terhadap aku.. aku soh dye stay kt seremban sebab nak dye dekat ngan aku, dye plak ajak aku dduk kt seremban skali.. aku mne laa ade sape2 kt sne..? dye at least ade unty dye, aku?? hmm.. aku sayang dye kot.. tibe2 jadi camni.. adoyai.. tatau na terangkan cmne prasaan aku.. aku sedap2 tenga tido, tengok2 dye anta msg. aku happy laa konon, bile bukak je msg, damn! ergh sial! what happen?! apsal tibe2 mintak clash nihh??! puas aku peke ape salah aku. think, think, and think! and i'm still thinking whats going on??! at last, dye kate anggap kite ta pena kenal.. aku pon, hmmm....jari aku terketar2 taip msg "oke laa kalo da itu keputusan dy".. huh.. i was stunned when i realised that it was all over........

1 comment: