Friday, December 4, 2009

hmm?

ehh! lupe na cter. hari tu da trkantoi aku nyamar jd gurl laen. hehe. aku ajak kN jumpe, pastu dye pon jumper arr.. ta sangke si jaspin kejar ktorang. ergh! kene kejar ngan polis! ktorang pon maen ar aci kejar enn.. haha bodo btol! pastu ktorang msok gebok, kN ta kasi aku blek! uwaaa!! tapi ade hikmah di sbliknye.. huhu! malam tu aku ngan kN berbaek.. (again!) pagi esok tuh baru dye anta aku blek. pastu tunggu kt depan ruma mcam tunggul, sebab ka eika ta bangon lagi. sbaek apis da bangon! huhu!
hm, malam tu dye romantik sangat.. tatau laa knpe tbe2 je dye jadi mcam tu. sruh aku ubah prangai la, duduk dengan dye la, ape la.. huh! buang tabiat agaknye! mane taknye enn, aku pon terkejut ar gak tibe2 je pintu hati dye terbuke untuk aku.. pape pon, alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment